【Global Cafeブログ】New beginnings

こんにちは。
今日はグローバルカフェの店舗が閉店して初めてのブログです。
5月末より他のカフェでのカフェタイムやビギナーズクラスが始まりました。
新たなカフェタイムの現状と主催のトラビス、カミラとリリーからのメッセージです。
英文の下に日本語意訳もつけておりますので是非お読み下さい。

 

Even though the previous physical grounds of Global cafe are no longer, we have decided that the Global cafe community shall carry on. We have recently been discussing the details of how to effectively continue the conversation classes as well as the beginner classes that were offered in Global Cafe. We believe we have found effective solutions to our most important problems and it is our wish to continue to solve small issues as they arise, and continue serving our customers.

We recently had our first sessions in the new format. We understand that this is a large change of circumstances and appreciate your continued patience and involvement. We will continue to offer the best services we can! We want to thank the customers who came out to support us during the first week. Thank you!!
We would like invite anyone who wants to participate, come and see the new place for yourselves. Come and have fun with us and let’s continue to build this warm community!

We have plans to provide more times and locations over the next few months. We want to make it easier for more people to join. Please feel free to send us a message on Line in English or Japanese if you have any questions, recommendations, and of course if you want to make a reservation. 🙂

From Travis: speaking of Line, I am working hard to improve my professional Japanese, but it is a struggle! Please forgive any strange, incorrect, or unintentionally impolite messages I might send.

We are looking forward to seeing you soon!

Travis, Camilla and Lilly

 

グローバルカフェの閉店に伴い店舗はなくなってしまいましたが、私たち3人でグローバルカフェというコミュニティを継続させていこうと決めました。
運営継続の決断後、グローバルカフェで行っていた英会話カフェタイムとビギナーズクラスをいかに良い形で続けていくかということについて話し合ってきましたが、大方の課題は解決し、ようやく従来のグローバルカフェの良さを生かしたサービスを提供できるようになりました。
今後も運営していく中で小さな問題が発生することはあるかと思いますが、より良いサービスを提供できるように改善を続けていきたいと思います。

先日、カフェ閉店後初となる英会話カフェタイムを行いました。開催場所はもちろん、予約システムなどが加わり、お客さまにはご不便もおかけしておりますが、引き続きお客さまにご参加頂き本当に感謝しております。有難うございます!
これまでグローバルカフェの店舗をご利用頂いたことのないお客さまも含め、より多くのお客さまにご参加いただいと思っていますし、皆さんと一緒に皆さんに楽しんでもらえる居心地の良いグローバルカフェコミュニティーを作っていきたいと願っています。

今後、開催時間や開催場所などを増やし、皆さまがより使いやすいサービスにしていきたいと考えておりますので、ご質問、リクエスト、ご提案などございましたらラインにメッセージをお送りくださいね。
また新しい開催場所にもお越しの上、感想などお聞かせいただければ嬉しいです。
メッセージは日英どちらでも結構です。もちろんご予約もお待ちしております。

 

*トラビスより:ラインでのメッセージですが、皆さんのラインメッセージに適切かつ丁寧に対応させて頂くべく、早急にビジネス日本語を勉強中ですが上達に時間がかかっております。私からの日本語返信メッセージが不自然だったり、失礼な場合もあるかと思いますがどうぞご了承ください。

 

では皆さまのお越しをお待ちしております!

トラビス・カミラ・リリー